دریافت(تحقیق در مورد نقش ریاضی در مسئله یابی فرایند مدیریت روابط مشتری (CRM) )

تحقیق در مورد نقش ریاضی در مسئله یابی فرایند مدیریت روابط مشتری (CRM) |1623707|ckl42078663|تحقیق در مورد نقش ریاضی در مسله یابی فرایند مدیریت روابط مشتری (CRM) ,نقش ریاضی در مسله یابی فرایند مدیریت روابط مشتری (CRM),دانلود تحقیق در مورد
هم اکنون فایل با موضوع تحقیق در مورد نقش ریاضی در مسئله یابی فرایند مدیریت روابط مشتری (CRM) آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد صفحه : 14 صفحه

قسمتی از متن .doc :

به نام خدا

نقش ریاضی در مسئله یابی فرایند مدیریت روابط مشتری (CRM)

مربوط به درس ریاضی

استاد:جناب آقای شریفی

تهیه کننده :صدیقه رزمیان نسب

سال تحصیلی 87-86

● مقدمه:

درست است که یک سیستم CRM با لوگو و آرم یک شرکت در کاتالوگها ویا تبلیغاتهای آن به عنوان یک سیستم CRMقوی وبی نظیر معرفی می شود . اما باید توجه کرد که یک سیستم هر اندازه هم بی نظیر و قدرتمند باشد و کارشناسان CRM، بازه زمانی X را برای نصب و اجرای آن مشخص نمایند؛ بازهم مطمئن باشید که مدت زمان پیش بینی شده همواره مدت زمان دقیق نخواهد بود. زیرا عوامل محیطی زیادی درآن دخیل اند.

پس در واقع : نصب و اجرای CRM یک فرایند وقت گیر است .

ضمنا" باید توجه کردکه البته این وقت گیر بودن آن اگر منطقی و بدون تاخیرهای اضافی صورت بگیرد به نفع خود بنگاه و سازمان می باشد؛ چون تاثیر پایدارتری را خواهد داشت.

اگر:

یک سیستم CRM زود تاثیر و بی ثبات باشد به درد بخور نیست.

چون تاثیر فوری اما آنی خواهد داشت و در نتیجه فایده ای را که ما از یک سیستم CRM انتظار داریم را برآورده نخواهد کرد .

بهترین تصمیم گیری زمانی انجام می گیرد که عقلانی باشد نه رضایت بخش.

ممکن است روشی در کوتاه مدت جواب دهد ولی در دراز مدت تاثیر بی ثبات و کمتری داشته باشد. پس انتخاب آن به صلاح نیست وباید در انتخاب آن مناسب ترین و با صرفه ترین و عقلانی ترین روش را انتخاب کنیم .

برای رسیدن به مسئله ، ابتدا باید مسئله یابی کنیم. پس در CRM نخستین گام قبل از هر گونه اقدام تشخیص مسئله یا مسئله یابی است .و هر عملی قبل از انجام آن به صرفه نیست و وقت گیر می باشد .البته مسئله یابی انواع مختلفی دارد که می تواند به طور مستقیم یا غیر مستقیم و ضمنا" از طریق افراد داخل یا خارج سازمان صورت گیرد.

مواردی از این روشهای مسئله یابی و حل مسئله درذیل آمده است.

▪ روشهای حل مسئله:

همواره حل مسئله را با نوعی ادراک شهودی از مسئله شروع می کنیم وبا برسی چند حالت خاص به سوی الگوسازی برای حل کامل آن جلو می رویم .

با توجه به نوع مسئله می توان از بعضی موارد ذکر شده صرف نظر کرد .

ـ عمده ترین روشهای حل مسئله عبارتند از :

۱) جستجو برای الگو

همواره کار حل مسئله را با نوعی ادراک شهودی از مسئله شروع می کنیم و با بررسی چند حالت خاص به سوی الگوسازی برای حل کامل آن جلو می رویم .

۲) رسم شکل

در هر مسئله که امکان پذیر باشد رسم یک شکل (اعم از هندسی با یک نمودار و غیره ) می تواند در یافتن حل مسئله الهام بخش باشد و رابطه بین اجزا مسئله را بهتر نمایان می سازد.

۳) صورتبندی مسئله معادل

در بخش قبل دیدیم که گام نخست در حل مسئله، عبارت است از جمع آوری داده ، جستجو ، فهمیدن مسئله ، برقراری ارتباط بین اجزا ، حدس زدن و تجزیه و تحلیل، که در کل همان مسئله یابی می باشد. ولی اگر همه این کارها به روش معقولی میسر نباشد چه کنیم؟ یعنی اینکه ممکن است



مطالب دیگر:
📒ریاضی دوم تقسیم یک عدد بر عدد طبیعی📒ریاضی دوم دبستان عدد و رقم📒ریاضی دوم دبستان فصل دوم جمع و تفریق اعداد 2 رقمی📒ریاضی دوم دبستان مبحث اشکال هندسی📒ریاضی دوم دبستاناعداد سه رقمی📒ریاضی دوم دبیرستان تابع نمایی📒ریاضی دوم دبیرستان ترکیبات📒ریاضی دوم دبیرستان جایگشت📒ریاضی دوم دبیرستان دایره مثلثاتی📒ریاضی دوم دبیرستان رشد و زوال نمایی📒ریاضی دوم دبیرستان ریشه گیری اعداد حقیقی📒ریاضی دوم دبیرستان زاویه📒ریاضی دوم دبیرستان قضایای لگاریتمی📒ریاضی دوم دبیرستان لگاریتم و تابع لگاریتمی📒ریاضی دوم دبیرستان مفهوم دنباله📒ریاضی دوم دبیرستان📒ریاضی دوم مبحث جمع و تفریق اعداد دو رقمی📒ریاضی دوم مبحث عدد و رقم📒ریاضی سال چهارم انسانی استدلال استنتاجی جلسه 1📒ریاضی سال چهارم انسانی درک شهودی جلسه 3📒ریاضی سال چهارم مثال نقص جلسه 2📒ریاضی سال دوم جلسه اول📒ریاضی سال دوم دبیرستان جلسه سوم📒ریاضی سال دوم دبیرستان دنباله حسابی📒ریاضی سال دوم دبیرستان دنباله هندسی