دریافت(چگونه خصلت نیکوی احترام به شخصیت همدیگر و روابط مرسوم اجتماعی را در دانش آموزان پایه پنجم نهادین)

چگونه خصلت نیکوی احترام به شخصیت همدیگر و روابط مرسوم اجتماعی را در دانش آموزان پایه پنجم نهادین|30011331|ckl42078663|چگونه خصلت نیکوی احترام به شخصیت همدیگر و روابط مرسوم اجتماعی را در دانش آموزان پایه پنجم نهادینه کنم؟
هم اکنون فایل با موضوع چگونه خصلت نیکوی احترام به شخصیت همدیگر و روابط مرسوم اجتماعی را در دانش آموزان پایه پنجم نهادین آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.



چکیده 5



مقدمه 6



توصیف وضعیت موجود 6



شواهد1( گردآوری اطلاعات ) 8



مصاحبه بامعاونت مجتمع 8



معلمان 9



دانش آموزان 9



مهارت هاي اجتماعي 10



ارتباط جتماعی : 11



ناسازگاری : 11



ناسازگاری کلامی : 11



روابط اجتماعی : 12



سازگاری اجتماعی : 12



پیشینه تحقیق 14



یافته های علمی 18



ارتباط جتماعی : 18



مهارت های اجتماعی : 19



اهداف اجتماعی شدن 24



مهارت های اجتماعی در تقویت روابط مدرسه 28



تجزیه وتحلیل داده ها 36



انتخاب راه حل و پیشنهادات و گردآوری شواهد2 38



منابع 39











چکیده





از آغاز سال که دراين مدرسه مشغول تدريس شدم به مرور رفتارهايى را در دانش اموزان مي ديدم كه برايم بسيار نا خوشايند بودرفتارهايي مثل : دعواهای بیهوده – ناسزا گفتن به یکدیگر تهدید کردن یکدیگربه دعوا ، صداکردن یکدیگر با صفات ناپسندوعدم کمک به یکدیگر و...



در پایان از روشهای زیر استفاده کردم که بسیار مفید واقع شد :



1 روش گروه درمانی (مراجع محوری)راجرز



2 حضور مديريت مجتمع وصحبت درمورد مهارتهاي اجتماعي وارتباط دانش آموزان باهم در مدرسه ودر اجتماع



3 معاونت مدرسه وآموزگاران محترم در شیوه برخوردشان با دانش آموزان وهمچنین آموزگاران در روش تدریسشان تغییرات لازم را اعمال کنند.



4 خانواده درماني نيز يكي از راه هاي تقويت وآموزش مهارت هاي اجتماعي مي باشد.



با توجه به اطلاعات گردآوري شده ومشاهده وضعيت دانش آموزان در مدرسه بهترين راه حلي كه مي توانست به من كمك كند تا مشكلات را برطرف كنم روش گروه درماني(مراجع محوري) راجرز بود،بنابراين اين راه حل را انتخاب كردم.







مقدمه



توصیف وضعیت موجود



از ابتدای سال تحصیلی که دراين مدرسه مشغول تدريس شدم به مرور رفتارهايى را در دانش اموزان مي ديدم كه برايم بسيار نا خوشايند بودرفتارهايي مثل : جدلهای بیهوده فحش دادن به یکدیگر تهدید کردن یکدیگربه دعوا درمسیرخانه صداکردن یکدیگر با القاب ناپسندوعدم کمک به یکدیگر و...



اينگونه رفتارها رادر دفتر معلمان نيز با ساير همكاران در ميان گذاشتم وآنها نيز باتاييدصحبتهاي من و اهميت زياد تعاملات اجتماعی اينگونه رفتار ها را نگران كننده توصيف مي كردند.لذا با توجه به حساسيت موضوع تصميم گرفتيم تا جايي كه برايمان امكان پذيراست در اين وضعيت نامطلوب تغييروتحول ايجاد كنيم.



مطالب دیگر:
🔍دانلود تحقیق درباره پیشینه ی تنظیم شناختی هیجان و تکانشگری word🔍دانلود تحقیق درباره تاب آوری و موج های پژوهشی word🔍دانلود تحقیق درباره تصویر بدنی word🔍دانلود تحقیق تعارض و فرایند آن با فرمت ورد🔍دانلود تحقیق تعلیم و تربیت فرزندان با فرمت ورد🔍دانلود تحقیق درباره حسابرسی word🔍دانلود تحقیق فرآیند حسابرسی در ایران و نقش آن در جامعه🔍دانلود تحقیق خود تنظیمی شناختی هیجان و تكانشگری با فرمت ورد🔍دانلود تحقیق خودکشی و رویکردهای آن با فرمت ورد🔍دانلود تحقیق در مورد دلبستگی و الگوهای آن docx🔍دانلود تحقیق راهبردهای یادگیری با فرمت ورد🔍دانلود تحقیق رضایت از زندگی با فرمت ورد🔍دانلود تحقیق درباره رضایت زناشویی word🔍دانلود تحقیق کفایت اجتماعی و مهارت ها و توانایی های شناختی با فرمت ورد🔍دانلود تحقیق درباره شخصیت و ویژگی شخصیت مدیران word🔍دانلود تحقیق هوش هیجانی و زندگی زناشویی با فرمت ورد🔍دانلود تحقیق درباره مفهوم هویت و دیدگاه های آن word🔍پاورپوینت آموزشی بررسی اختلالات رفتاری🔍پاورپوینت آموزشی بررسی هارمونیک ها🔍پاورپوینت آموزشی برنامه ریزی استراتژیک با رویکرد تدوین🔍دانلود تحقیق درباره ADHD و درمان آن word🔍دانلود تحقیق اختلال کم توجهی / بیش فعالی بزرگسالان🔍دانلود تحقیق درباره ابراز وجود word🔍دانلود تحقیق در مورد ازدواج و جایگاه خانواده docx🔍دانلود تحقیق در مورد استرس ادراک شده docx