دریافت(بررسی مدل خلق سیستم مدیریت روابط مشتری (CRM))
هم اکنون فایل با موضوع بررسی مدل خلق سیستم مدیریت روابط مشتری (CRM) آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.
فرمت فایل: word
تعداد صفحات: 22
در کشورهای توسعه یافته تغییر فرآیند تجاری برای مشتری تعیین می شود. مبنای کار روی عملکرد در بازار است نه تجربه. اما با شناخت داده های ارزیابی مشتری می باشد. اگرچه فعالیت بر مبنای دانش در یک کار تنها وقتی ممکن است که داده ها در مبنای تصمیم گیری و جذب مشتری پردازش شوند. این بیان می کند چرا در حال حاضر صحبت درباره CRM یا اصول مدیریت در جهت مشتری متداول است.
ابتدا، مدیریت روابط مشتری یعنی شروع مکالمه با مشتری که بعداً به سود کار و در نهایت حیات رقابتی کار تبدیل می شود. بنابراین CRM در بازار به عنوان سیستم بر مبنای تکنولوژی اطلاعات است نه ارزیابی مزیت روابط مستقیم مردم.
سیستم CRM واقعاً در se اجرا می شود و تغییر فعالیت کاری را تضمین نمی کند، محققان غربی فرض می کردند 80% اجرای تصمیمات شکست می خورد، و آنها یک کار را نمی توانند به پیشرفت برسانند. چون غالباً برنامه شفافی از عملکرد رقابتی و اجرایی وجود ندارد. بنابراین مشکل این مقاله علمی ساخت یک مدل از سیستم مدیریت روابط مشتری است که موفقیت اجرا را تضمین کند.
هدف مقاله :
هدف ایجاد مدل تئوریک در سیستم مدیریت روابط مشتری است و مربوط به تئوری یا بازاریابی روابط است و با تشکیل سیستم CRM نشان داده می شود.
برای رسیدن به هدف موضوعات زیر تنظیم می شوند :
1 ) افشای جنبه های تئوریک مدیریت روابط مشتری با مراجعه به مبحث بازاریابی روابط ؛
2 ) ایجاد متدی برای تشکیل مدل CRM ؛
3 ) ساخت یک مدل تئوریک از اجرای CRM.
متدهای اصلی تحقیق :
ارزیابی مقالات علمی، ارزیابی مقایسه اس و متد تحقیق، ارزیابی مقالات علمی اجازه یافتن تئوریک از مبحث ارزیابی روابط را برای تشکیل سیستم CRM می دهد. با مقایسه اختلاف مدلهای CRM و به کارگیری متد القایی، مدل CRM طرح می شود. مدل تئوریک CRM نیاز به دقت زیاد دارد، بنابراین اجزایش باید برای فعالیت علمی و تولید بهتر متناسب باشند.
بازاریابی روابط به عنوان مبنای CRM :
علاقه بازاریابی روابط تنها در نیمه قرن xx ظاهر شد. ابتدا بازاریابی روابط توسط بری ال ال در 1953 ذکر شد. (که مبحث نکته ای را ذکر نکرد). تنها در دهه 90 کارهای علمی جدی توسط کریستوفر و همکارانش 1991 ، مورگان دهانت 1994 ، کریستوفر، پاین، بالانتین 2000 ، گرونروس 2001 ، ارائه شد. یکی از محققین که وسیعترین تعریف بازاریابی روابط را ارائه کرد گومسون 1999 ، بود که به مدل s 30 برای ارزیابی روابط مراجعه کرد و در آن یک کار و شرکایشرا شرکت داد.
تغییرات ثابت در بازار، توسعه سرویس بازار و محدوده مباحث تجاری باعث تشکیل متناقض بازاریابی شدند. وقتی روابط بازار تغییر می کند، اشکال جدید تغییرات رقابتی و نیاز مشتری و روابط تصادفی فردی در روابط طولانی مدت با عرضه کننده، مشتری، رقبا و دیگر شرکت کنندگان بازار جستجو می شود. حمایت از روابط طولانی مدت محور مرکزی بازاریابی می شود و مقاله روابط بازاریابی مشتری و اثر بزرگتر بر راه حل های بازاریابی را ارزیابی می کند. بازاریابی یک سیستم فعال تجاری شامل پروژه ها و خلق اجناس و سرویس های موردنظر مشتری با قیمت ثابت و توزیع در بازار است و یک فرآیند پیچیده تر است که به عناصر مخلوط بازاریابی و حمایت و تقویت روابط با شرکت کنندگان دیگر بازار تأکید می کند.
با مراجعه به گرونوس 1996 ، مورگان و هانت 1994 ، شت 1994 و بالانتین 1994 ، ضرورت بازاریابی روابط بر مبنای حمایت مشتری و عرضه کننده و بر مبنای اعتماد، همکاری، توزیع قدرت، ارتباط، اتحاد و وابستگی به ویژگی دیگران در توسعه رفاه مشتری است.
مراجعه به یافته های ویلسون 1995، زورلین 2006 ، در مدلی از بازاریابی روابط و کاربرد آن در سطح تحقیقی نشان داده می شود گفت برای مبحث CRM به کار می رود. کاربرد تئوری بازاریابی روابط مبحثی وسیعتر است که اجتناب ناپذیر است چون مدیریت روابط مشتری را نمی توان به تنهایی از روابط شرح داد و برای کنترل و توسعه روابط مهم تر است.
دریافت(پاورپوینت مدیریت تجربه مشتری)
- موضوعات جدید بازاریابی, تجربه مشتری, مدیریت تجربه مشتری, ارتباطات مشتری, مدیریت ارتباط با مشتری, CRM
دریافت(ترجمه مقاله تاثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند در قدردانی مشتری در خرده فروشی)
- قدردانی مشتری,بازاریابی رابطه مند با خرده فروشی,برنامه وفاداری
- تاثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند در قدردانی مشتری در خرده فروشی - 2015 The influence of relationship marketing investments on customer gratitude in retailing چکیده: قدردانی مشتری نشان دهنده هسته عاطفی روابط متقابل و نقش نیروی کلیدی در توسعه
دریافت(بررسی نقش بازاریابی الکترونیکی بر جذب مشتری)
- پایان نامه بررسی نقش بازاریابی الکترونیکی بر جذب مشتری,پروژه بررسی نقش بازاریابی الکترونیکی بر جذب مشتری,تحقیق بررسی نقش بازاریابی الکترونیکی بر جذب مشتری,مقاله بررسی نقش بازاریابی الکترونیکی بر جذب مشتری,مبانی نظری بررسی نقش بازاریابی الکترونیکی
- تحقیق حاضر با عنوان از سری تحقیق های رشته مدیریت میباشد. این تحقیق در120صفحه با فرمت Word (قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت استفاده دانشجویان می باشد. ==========================================
دریافت(پیشینه و مبانی نظری رضایت مشتری و تئوری خاکستری)
- پیشینه و مبانی نظری رضایت مشتری و تئوری خاکستری
- مبانی نظری وپیشینه تحقیق رضایت مشتری و تئوری خاکستری مقدمه فصل 11 قسمت اول : رضایت مشتری 11 2 - 1 - 1 - مقدمه 11 2 - 1 - 2 - تعریف مشتری 12 2 - 1 - 3 - ارزش مشتری 12 2 - 1 - 4 - تعریف رضایت مشتری 12 2 - 1 - 5 - سطوح رضایت مشتریان 13 2 - 1 - 6 - سنجش
دریافت(تحقیق پژوهشی مدل FRO و سطح وفاداری مشتری)
- تحقیق مدل FRO و سطح وفاداری مشتری,,مقاله مدل FRO و سطح وفاداری مشتری,,پایان نامه مدل FRO و سطح وفاداری مشتری,,پریزوال مدل FRO و سطح وفاداری مشتری,,مبانی نظری مدل FRO و سطح وفاداری مشتری,,پیشینه تحقیق مدل FRO و سطح وفاداری مشتری
- توضیحات: دانلود تحقیق پژوهشی با موضوع مدل FRO و سطح وفاداری مشتری، در قالب doc و در 136 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن : وفاداري مشتريان با ورود به هزاره سوم ميلادي، بسياري از مفاهيم در سازمانهاي پيشتاز، مفهومي ديگر پيدا كردهاند، مشتريان وفادار كه
دریافت(مدلهای مدیریت ارتباط با مشتری و مراحل پیاده سازی آن از دیدگاه گارتنر)
- پیاده سازی CRM,نحوه پیاده سازی crm,پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری,پیاده سازی crm در شرکت,پیاده سازی crm در سازمان,متدلوژی گارتنر در پیاده سازی CRM,مدلهای مدیریت ارتباط با مشتری,پایان نامه پیاده سازی CRM,پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری,پایان نامه پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری
- هدف از این پایان نامه بررسی بصورت کامل و جامع در قالب فایل ورد می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات78حجم0/327 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پایان نامه مدیریت مقدمه مدیریت ارتباط با مشتری : دنیای رقابتی امروز، سازمانها را بر آن داشته است ت
دریافت(ادبیات نظری تحقیق صنعت داو سازی ،مشتری و بازاریابی و کیفیت (فصل دوم پایان نامه))
- ادبیات نظری صنعت داو سازی ,مشتری و بازاریابی و کیفیت,فصل دوم پایان نامه سازی ,مشتری و بازاریابی و کیفیت ,تحقیق صنعت داو سازی ,مشتری و بازاریابی و کیفیت,مبانی نظری صنعت داو سازی ,مشتری و بازاریابی و کیفیت
- دانلود در 103 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده. مشخصات محصول: توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه توضیحات نظری کا
دریافت(مبانی نظری و پیشینه تحقیق نیات رفتاری مشتری)
- مبانی نظری , پیشینه تحقیق, نیات رفتاری مشتری
- توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه رفرنس نویسی و پ
دریافت(بررسي تأثير خدمات رضایت و اطمینان مشتری از عرضه کننده کالا بر فروش كالا)
- فروش کالا
- تحقیق در حجم 70صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر: مروري بر تاريخچه مساله و موضوع تحقيق اصولاًخدمات از زماني به وجود آمد كه رضايت بين بنگاه اي توليدي و توزيع كننده كالا افزايش پيدا كرد در سال 1969 بنگاههاي توليدي و توزيع كننده كا
دریافت(مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش چرخه عمر مشتری (فصل دوم))
- مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش چرخه عمر مشتری (فصل دوم),مؤلفه های چرخه عمر مشتری CLV ,ارز ش چرخه عمر مشتری CLV,بکارگیری CLV در صنعت بانکداری,استراتژی ها برای کاربرد CLV,چرخه عمر مشتری چیست,محاسبه ارزش دوره عمر مشتری
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش چرخه عمر مشتری (فصل دوم) در 22 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده. مشخصات محصول: توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به
دریافت(پاورپوینت بازاریابی و مشتری مداری)
- پاورپوینت بازاریابی و مشتری مداری,بازاریابی و مشتری مداری,تحقیق بازاریابی و مشتری مداری,مقاله بازاریابی و مشتری مداری,آمیخته بازاریابی خدمات ,مدیریت مشتریان داخلی,گرایش بازاریابی اجتماعی ,مزایای رضایت مشتری,جلب رضایت مشتری,رفتار مصرفكننده ,مزایای شناخت رفتار مصرف كننده
- دانلود پاورپوینت با موضوع بازاریابی و مشتری مداری، در قالب ppt و در 35 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: بازاریابی چیست؟ انواع تقاضا و وظایف اساسی بازاریابی آمیخته بازاریابی خدمات ویژگیهای خدمات عناصر آمیخته ترفیع ارائه خدمات به مشتریان ومتمایز بودن محصول ق
دریافت(سابلیمیمنال جامع رشد کسب و کار(افزایش فروش و مشتری))
- موسیقی افزایش فروش,موسیقی افزایش مشتری
- فایل سابلیمینال (پیامهای پنهان) رشد کسب و کار توسط پارسی ساب برای شما طراحی شده تا شما به راحتی گوش کردن به یک موسیقی، افزایش مشتری و افزایش فروش در کسب و کارتان را تجربه کنید . آثار سابلیمینال جامع رشد کسب و کار: پاکسازی باورهای مانع جذب مشتری و افز
دریافت(بررسی عوامل تاثیرگذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری)
- مديريت ارتباط با مشتري, تحليل عاملي, تحليل رگرسيون چندگانه, پایان نامه بررسی عوامل تاثیرگذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری,پروژه بررسی عوامل تاثیرگذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری,تحقیق بررسی عوامل تاثیرگذار بر استقرار مدیریت ارتباط با
- تحقیق حاضر با عنوان در شعب بانک ملي استان زنجان از سری تحقیق های رشته مدیریت میباشد. این تحقیق در181صفحه با فرمت Word (قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت استفاده دانشجویان می باشد. ==============
دریافت(مبانی نظری بازاریابی بانکی، مشتری گرایی، كیفیت ارائه خدمات به مشتریان)
- مبانی نظری بازاریابی بانکی,مشتری گرایی,كیفیت ارائه خدمات به مشتریان
- توضیحات : مبانی نظری بازاریابی بانکی،مشتری گرایی، كیفیت ارائه خدمات به مشتریان در 74 صفحه در قالب Word قابل ویرایش. بخشی از متن : فصل دوم: بازاریابی بانكی در ایران و ویژگیهای خدمات بانكی 1ـ2ـ بررسی زمینه و پیشینه بازاریابی در نظام بانكداری ایران در د
دریافت(تحقیق رضایتمندی مشتری ومدل های اندازه گیری رضایت مشتری)
- تحقیق رضایتمندی مشتری ومدل های اندازه گیری رضایت مشتری,مبانی نظری رضایتمندی مشتری ومدل های اندازه گیری رضایت مشتری,ادبیات نظری رضایتمندی مشتری ومدل های اندازه گیری رضایت مشتری,پیشینه تحقیق رضایتمندی مشتری ومدل های اندازه گیری رضایت مشتری,چارچوب ن,,,
- توضیحات: دانلود تحقیق با موضوع رضایتمندی مشتری ومدل های اندازه گیری رضایت مشتری، در قالب doc و در 56 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن: بررسی ادبیات تحقیق چه در حوزه منابع نظري و چه از میان پژوهشهاي انجام شده میتواند محقق را در تدوین راهکارهاي مناسب پژو
دریافت(پاورپوینت با موضوع مديريت رفتار، مدیریت موفقیت و مدیریت ارتباط با مشتری)
- پاورپوینت مدیریت رفتار, مدیریت موفقیت و مدیریت ارتباطبا مشتری, تحقیقمدیریت رفتار, مدیریت موفقیت و مدیریت ارتباطبا مشتری, پاورپوینت مدیریت ر
- دانلود پاورپوینت با موضوع مديريت رفتار، مدیریت موفقیت و مدیریت ارتباط با مشتری ، در قال ب ppt و در 45 اسلاید ، قابل ویرایش، شامل : مدیریت رفتار مهمترين مهارت يك مدير مديريت رفتارسازماني در هزاره جديد افراد سركش تجربه مديريت ترس مفيد تلاش براي
دریافت(پاورپوینت مفهوم شاخص رضایت مشتری)
- پاورپوینت , رضایت مشتری , اخلاق , مشتری , مشتری مداری
- اين فايل حاوي مطالعه مي باشد که به صورت فرمت PowerPoint در 67 اسلايد در اختيار شما عزيزان قرار گرفته است، در صورت تمايل مي توانيد اين محصول را از فروشگاه خريداري و دانلود نماييد. فهرست مفهوم شاخص رضایت مشتری امروزه مشتریان چه کسانی سرعت چرا رضایت مشت
دریافت(بررسی اثرات آمیخته بازایابی در فروش و رضایت مشتری)
- آمیخته های بازاریابی ,محصول,قیمت ,توزیع ,تبلیغات ,خدمات و رضایت مشتریان
- چکیده سازمانها و شركتهای تجاری در جهان امروز با رقابت روزافزون اعم از رقابتهای داخلی و خارجی در زمینه افزایش فروش و اندازه سهم بازار مواجه میباشند و آنچه كه در این راستا بیش از همه در فرآیند برنامه ریزی استراتژیك بازار و بازاریابی مهم به نظر میرسد بك
دریافت(مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم ارزش مشتری و یادگیری محوری (فصل دوم پایان نامه))
- مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم ارزش مشتری و یادگیری محوری (فصل دوم پایان نامه)
- 2 - 1 ) مقدمه ................................................................................................................................................... 15 2 - 2 ) بخش اول : ادبیات تحقیق ......................................................
دریافت(ارزیابی رابطه بین بازاریابی رابطهمند (RM) و ارزش چرخه عمر مشتری (CLV))
- بازاریابی رابطهمند, ارزش چرخه عمر مشتری,پایان نامه ارزیابی رابطه بین بازاریابی رابطهمند (RM) و ارزش چرخه عمر مشتری (CLV),مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارزیابی رابطه بین بازاریابی رابطهمند (RM) و ارزش چرخه عمر مشتری (CLV),تحقیق ارزیابی رابطه بین
- تحقیق حاضر با عنوان بررسی ارزیابی رابطه بین بازاریابی رابطهمند (RM) و ارزش چرخه عمر مشتری (CLV) از سری تحقیق های رشته مدیریت میباشد. این تحقیق در114صفحه با فرمت Word (قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پر
دریافت(مبانی نظری مدیریت مؤثر بازاریابی و مشتری مداری، خدمات بانکداری الکترونیک، جذب و حفظ مشتری، بانکداری)
- مبانی نظری مدیریت مؤثر بازاریابی و مشتری مداری, خدمات بانکداری الکترونیک, جذب و حفظ مشتری, بانکداری الکترونیک, بازاریابی بانکی,مبانی نظری,مدیریت مؤثر بازاریابی و مشتری مداری,خدمات بانکداری الکترونیک,جذب و حفظ مشتری, بانکداری الکترونیک,بازار,,,
- مبانی نظری مدیریت مؤثر بازاریابی و مشتری مداری، خدمات بانکداری الکترونیک، جذب و حفظ مشتری، بانکداری دارای 48 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد. توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی ب
دریافت(تحقیق درباره مدیریت ارتباط با مشتری)
- تحقیق درباره مدیریت ارتباط با مشتری, مدیریت ارتباط با مشتری,ارتباط با مشتری
- این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 12 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید. لینک دانلود پایین صفحه ضرورت بهرهگیری گ
دریافت(مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار 64 صفحه)
- مبانی نظری CRM,پیشینه تحقیق CRM,مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار,پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار (mCRM) بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صفحات64حجم367/523 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل مبانی نظری و
دریافت(پاورپوینت مشتری مداری و بررسی الگوی جلب رضایت مشتریان)
- پاورپوینت مشتری مداری و بررسی الگوی جلب رضایت مشتریان,مشتری مداری و بررسی الگوی جلب رضایت مشتریان,تعریف مشتری مداری,تعریف مشتری ازدیدگاه بازار ,نیازها و دلایل وابستگی مشتری به سازمان ,تقسیم بندی مشتریان بر مبنای انتظارات ,ضرورت مشتری مداری
- دانلود پاورپوینت با موضوع مشتری مداری و بررسی الگوی جلب رضایت مشتریان، در قالب ppt و در 35 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: تعریف مشتری (Customer) ازدیدگاه بازار تعریف نیاز (Need) معرفی نیازها و دلایل وابستگی مشتری به سازمان انتظار از محصول چگونه شکل می گی
دریافت(پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری)
- مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری,ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری,فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود بصورت کامل و جامع با منابع جدید و بروز و تشریح تمام جوانب آن در قالب 79 صفحه ورد مشخصات فایل تعداد صفحات79حجم0/327 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری : دنیای
دریافت(پاورپوینت تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بازار )
- پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری,پاورپوینت عملکرد بازار,پاورپوینت عملکرد بازار شرکت های فعال در پارک علم و فناوری,پاورپوینت رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد بازار
- دانلود پاورپوینت بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بازار شرکت های فعال در پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی مشخصات فایل تعداد صفحات41حجم269/534 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpptx توضیحات کامل دانلود پاورپوینت بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشت
دریافت(مبانی نظری و پیشینه مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری)
- مبانی نظری و پیشینه مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری
- مقدمه ...................................................................................................................................... 22 تعاریف : .................................................................................................
دریافت(مبانی نظری شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش)
- استقرار مدیریت دانش در بانک پارسیان,پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش,مبانی نظری با موضوع مدیریت دانش,دانلود مبانی نظری مدیریت دانش,مبانی نظری مدیریت دانش doc,مبانی نظری درباره مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری crm
- هدف از این شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات137حجم0/693 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش شعب بان
دریافت(پاورپوینت با موضوع سیاره مشتری)
- نجوم,منظومه شمسی,سیاره مشتری,پاورپوینت منظومه شمسی,پاورپوینت نجوم
- پاورپوینت با موضوع سیاره مشتری؛ در 28 اسلاید و قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: سیاره مشتری بزرگترین سیاره منظومه شمسی است و از نظر فاصله از خورشید پنجمین سیاره منظومه شمسی محسوب میشود.
دریافت(پاورپوینت مديريت رفتار، مدیریت موفقیت و مدیریت ارتباط با مشتری)
- پاورپوینت مديريت رفتار، مدیریت موفقیت و مدیریت ارتباطبا مشتری,تحقیقمديريت رفتار، مدیریت موفقیت و مدیریت ارتباط با مشتری,مقاله مديريت رفتار، مدیریت موفقیت و مدیریت ارتباط با مشتری,پاورپوینت مديريت رفتار,پاورپوینت مدیریت موفقیت ,پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری,تعریف CRM,اهداف CRM,ویژگیهای کاربردی CRM,مزایای استفاده از سیستم CRM,
- دانلود پاورپوینت با موضوع مديريت رفتار، مدیریت موفقیت و مدیریت ارتباط با مشتری، در قالب ppt و در 45 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مدیریت رفتار، مهمترين مهارت يك مدير، مديريت رفتارسازماني در هزاره جديد، مدیریت موفیقیت، ده نکته مهــم بـــرای موفقیت در مدیـ
دریافت(مقاله درباره ضرورت بازاریابی تك به تك در كسب رضایت مشتری)
- ضرورت بازاریابی تك به تك در كسب رضایت مشتری,تولید انبوه,عرضه,تقاضا,کسب و کار,فضای انحصاری,بازار,مشتری,بازاریاب,ادبیات مدیریت,سازمان,کیفیت,رضایت مشتری,تکنولوژی,دانلود,دانلود مقاله,دانلود تحقیق,دانلود پایان نامه
- *مقاله درباره ی ضرورت بازاریابی تك به تك در كسب رضایت مشتری* چكیده در سالهای اخیر كه امكان تولید انبوه زمینه افزایش عرضه نسبت به تقاضا را فراهم كرده است ، برای تولید كنندگان چاره ای جز جلب رضایت مشتری باقی نمانده است . در هر گوشه ای از جهان صنعتی امر
دریافت(پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری در ایران خودرو)
- پاورپوینت, پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری,پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری در ایران خودرو, مدیریت ارتباط با مشتری در ایران خودرو,ایران خو
- پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری در ایران خودرو با 25 اسلاید قابل ویرایش می باشد موضوعات : تعریف ارتباط با مشتری اهداف مدیریت ارتباط با مشتری منافع مدیریت ارتباط با مشتری ایران خودرو CRM در ایران خودرو محدوده وظایف مرکز مقاس ایران خودرو عملکرد مرکز م
دریافت(مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری 70 صفحه)
- فصل دوم پایان نامه ارزش گذاری برند برای مشتری,مبانی نظری ارزش گذاری برند برای مشتری,پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری,پیشینه داخلی ارزش گذاری برند برای مشتری,پیشینه خارجی ارزش گذاری برند برای مشتری,پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری,پیشینه نظری ارزش گذاری برند برای مشتری,ادبیات نظری ارزش گذاری برند برای مشتری,چارچوب نظری ارزش گذاری برند برای مشتری
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم. مشخصات فایل تعداد صفحات70حجم0/584 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل این نوشتار مبانی نظر
دریافت(بررسی مدل خلق سیستم مدیریت روابط مشتری (CRM))
- بررسی مدل خلق سیستم مدیریت روابط مشتری (CRM)
- فرمت فایل: word تعداد صفحات: 22 در کشورهای توسعه یافته تغییر فرآیند تجاری برای مشتری تعیین می شود. مبنای کار روی عملکرد در بازار است نه تجربه. اما با شناخت داده های ارزیابی مشتری می باشد. اگرچه فعالیت بر مبنای دانش در یک کار تنها وقتی ممکن است که داد
دریافت(پاورپینت مدیریت ارتباط با مشتری)
- مدیریت ازتباط,ارتباط با مشتری,ارتباطات,مدیریت,پاورپینت مدیریت ارتباط با مشتری
- پاورپینت مدیریت ارتباط با مشتری در قالب pptx و متشکل از 72 اسلاید کامل و قابل ویرایش ؛ بخشی از محتوای اسلاید ها :: رويكردي چند جانبه، جامع و گسترده است كه براي ايجاد هماهنگي بين ميزان فروش، خدمات مشتريان، بازاريابي، پشتيباني و ديگر فعاليتهاي مربوط ب
دریافت(مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارتباط بازاریابی رابطه مند ووفاداری مشتری)
- مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارتباط بازاریابی رابطه مند ووفاداری مشتری
- مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارتباط بازاریابی رابطه مند ووفاداری مشتری فصل دوم بخش اول 1 - 2 - مقدمه 2 - 2 - سیر تکاملی رویکردهای بازاریابی 2 - 2 - 1 - رویکرد معامله ای ( سنتی ) 2 - 2 - 2 - رویکرد بازاریابی رابطه مند 2 - 2 - 2 - 1 - استراتژی های بازاریاب
دریافت(مقاله ترجمه شده با عنوان نقش بازاریابی رسانه ای دیجیتالی و اجتماعی در رفتار مشتری،به همراه اصل مقاله)
- مقاله ترجمه شده بازاریابی رسانه ای دیجیتالی,مقاله ترجمه شده بازاریابی رسانه ای دیجیتالی اجتماعی,مقاله ترجمه شده رفتار مشتری,ترجمه مقاله بازاریابی رسانه ای دیجیتالی,ترجمه مقاله بازاریابی رسانه ای دیجیتالی اجتماعی,ترجمه مقاله رفتار مشتری
- دانلود مقاله ترجمه شده با عنوان نقش بازاریابی رسانه ای دیجیتالی و اجتماعی در رفتار مشتری، به همراه اصل مقاله، جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: The role of digital and social media marketing in consumer behavior عنوان فارسی مقاله: نقش بازا
دریافت(بررسی تاثیر تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان)
- بازاریابی رابطه مند,کیفیت رابطه,تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری,اعتماد,رضایت,هزینه های جابجایی,پایان نامه بررسی تاثیر تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان,پروژه بررسی تاثیر تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری بر وفاداری م
- تحقیق حاضر با عنوان از سری تحقیق های رشته مدیریت میباشد. این تحقیق در133صفحه با فرمت Word (قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت استفاده دانشجویان می باشد. ==========================================
دریافت(ارتباط میان كیفیت خدمات و رضایت مشتری)
- شاخصها تعیین كننده كیفیت خدمات ارائه شده به مشتری,عوامل بحران كیفیت خدمات از نقطه نظر مشتری,شاخصهای تعیین رضایت مشتری,دانلود مقاله ارتباط میان كیفیت خدمات و رضایت مشتری ,سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا,همکاری در فروش فایل,همکاری در فروش,فروش فایل,انجام ترجمه مقالات,fileina,مقالات ترجمه شده مدیریت,فروشگاه ساز فایلینا,فروشگاه فایل
- ارتباط میان كیفیت خدمات و میزان رضایت مشتری، در سالهای گذشته به صورت آكادامیك مورد توجه بسیاری قرار گرفته است اما ماهیت ارتباط دقیق میان كیفیت خدمات و رضایت مشتری هنوز در هالهای از ابهام و عدم اطمینان كامل به سر میبرد مشخصات فایل تعداد صفحات22حجم0/
دریافت(پیشینه ومبانی نظری رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک)
- پیشینه ومبانی نظری رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک,پیشینه ومبانی نظری رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک
- فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد (پیشینه ی پژوهش) همرا با منبع نویسی درون متنی فارسی و انگلیسی کامل به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق توضیحات نظری در مورد متغیر و همچنین پیشینه در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب برا
دریافت(مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری)
- مبانی نظری, پیشینه تحقیق, رضایت مشتری
- توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه رفرنس نویسی و پ
دریافت(پیشینه و مبانی نظری مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری)
- پیشینه و مبانی نظری مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری
- مقدمه ...................................................................................................................................... 22 تعاریف : .................................................................................................
دریافت(دانلود فایل ورد Word پروژه مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ))
- عنوان کامل: مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) دسته: مدیریت فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات پروژه: ۶٧ ______________________________________________________ بخشی از مقدمه: اخیرا مسائل مربوط به آینده بازاریابی مخصوصا این مساله که آیا بازاریابی س
دریافت(مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 15)
- مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری,ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری,فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق (فصل دوم پایان نامه) در مورد مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صفحات87حجم731/498 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل دانلود مب
دریافت(نمونه پرسشنامه بررسی عوامل تاثیرگذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ها)
- پرسشنامه مدیریت , پرسشنامه ارتباط با مشتری , پرسشنامه مدیریت بانک ها , پرسشنامه استقرار مدیریت , نتایج خروجی SPSS
- پرسشنامه حاضر با هدف انجام پروژه ای تحت عنوان بررسی عوامل تاثیرگذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ملي، طراحی شده و به صورت 23 سوال در اختيار شما عزيزان قرار گرفته است، با توجه به نیاز شما به نمونه، خروجی های رایانه ای نتایج تحقیق، خروجی ه
دریافت(مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 9)
- مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری,ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری,فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صفحات85حجم2002/276 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیر
دریافت(پیشینه و مبانی نظری مفاهیم وفاداری و وفاداری مشتری)
- پیشینه و مبانی نظری مفاهیم وفاداری و وفاداری مشتری
- وفاداری مشتری مفهوم وفاداری در سال 1978 یاکوبی و چستنات در خصوص مفهوم وفاداری و سایر مفاهیم مرتبط با این موضوع ، تحقیق جامعی انجام دادند که طی آن آن ها بیش از 300 مقاله پیرامون بحث وفاداری را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند . یاکوبی و چستنات به این نتی
دریافت(پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی کیفیت خدمات و پذیرش بانکداری الکترونیک و رضایت مشتری)
- پیشینه,تحقیقات,داخلی,وخارجی,کیفیت,خدمات,و,پذیرش,بانکداری,الکترونیک,و,رضایت,مشتری,پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی کیفیت خدمات و پذیرش بانکداری الکترونیک و رضایت مشتری,دانلود پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی کیفیت خدمات و پذیرش بانکداری الکترونیک
- دانلود ورد با موضوع دارای 4 صفحه و با فرمت .docx و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد. تعداد صفحه : 4 صفحه فرمت فایل: ورد .docx و قابل ویرایش آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس قسمتی از متن نمونه: مطالعات پیشین: ال
دریافت(بررسی ارتباط بین رضایت و وفاداری مشتری از خرید آن لاین)
- وفاداری ،رضایت مشتری، خرید آن لاین ،مولفه های خرید آن لاین
- سه فصل اول، پرسشنامه، مقدمه،
دریافت(دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM))
- پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ,پاورپوینت مدیریت,ارتباط با مشتری,مدیریت ارتباط با مشتری,(CRM) ,نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری
- مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به اقدامات، استراتژیها و تکنولوژیهایی گفته میشود که شرکتها برای مدیریت و تجزیه و تحلیل تعاملاتشان با مشتری در طول چرخهی حیات او و با هدف بهبود ارتباطات تجاری و افزایش فروش به کار میگیرند. سیستمهای CRM با هدف گردآوردی اطلا
دریافت(پرسشنامه ارزیابی رضایت مشتری)
- پرسشنامه ارزیابی رضایت مشتری,پرسشنامه رضایت مشتری,پرسشنامه مشتری,پرسشنامه ارزیابی رضایت مشتریان,پرسشنامه ارزیابی رضایت مشتریان بانک,پرسش نامه ارزیابی رضایت مشتری,پرسش نامه رضایت مشتری,پرسش نامه ارزیابی رضایت مشتریان
- دانلود پرسش نامه ارزیابی رضایت مشتری، در قالب word و در 7 صفحه، قابل ویرایش. توضیحات: این پرسش نامه حاوی 30 سوال جهت ارزیابی رضایت مشتری می باشد که در آن از طیف 5 درجه ای لیکرت استفاده شده است و برای یک پایان نامه کارشناسی ارشد، استفاده شده است. منبع
دریافت(مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری مشتری به برند 67 صفحه)
- فصل دوم پایان نامه وفاداری مشتری به برند,مبانی نظری وفاداری مشتری به برند,پیشینه تحقیق وفاداری مشتری به برند,پیشینه پژوهش وفاداری مشتری به برند,پیشینه نظری وفاداری مشتری به برند,ادبیات نظری وفاداری مشتری به برند,چارچوب نظری وفاداری مشتری به برند
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری مشتری به برند که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم. مشخصات فایل تعداد صفحات67حجم0/772 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل این نوشتار مبانی نظری و پ
دریافت(نمونه پرسشنامه بررسی تاثیر تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان)
- پرسشنامه تاثیر بازاریابی , پرسشنامه تاکتیک های بازاریابی , پرسشنامه بازاریابی فروش , پرسشنامه ارتباط با مشتری , پرسشنامه وفاداری مشتری
- پرسشنامه حاضر با هدف انجام پروژه ای تحت عنوان بررسی تاثیر تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان، طراحی شده و به صورت 38 سوال در 8 شاخص در اختيار شما عزيزان قرار گرفته است، در صورت تمايل مي توانيد اين محصول را از فروشگاه خريداري و دان
دریافت(تحیقیق تئوری عمل منطقی ، تئوری رفتار برنامه ریزی شده، مشتریگرایی، فرایند پذیرش و تئوری انتشار نوآور)
- مبانی نظری تئوری عمل منطقی , تئوری رفتار برنامه ریزی شده, مشتریگرایی, فرایند پذیرش و تئوری انتشار نوآور,ادبیات نظری تئوری عمل منطقی , تئوری رفتار برنامه ریزی شده, مشتریگرایی, فرایند پذیرش و تئوری انتشار نوآور,مقاله تئوری عمل منطقی , تئوری رفتار ب,,,
- توضیحات: دانلود تحقیق با موضوع تئوری عمل منطقی ، تئوری رفتار برنامه ریزی شده، مشتریگرایی، فرایند پذیرش و تئوری انتشار نوآوری، در قالب doc و در 55 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن: درسال 1970 متخصصان دانشگاهی به منظور اشتراک اطلاعات اینترنت راتوسعه داد